Fb
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát az erre vonatkozó irányelv értelmében és a 2016. augusztus 01-én megváltozott ÁSZF-et. Elfogadom
Termékek Menü

Hungarian hu

Szállítás és csere

Szállítási információk, a szállítás díja

3.1 Szállítási határidő: Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy készleten lévő termékek esetén a szállítási határidőnk: 1-3 munkanap.

3.2 Házhozszállítás GLS futárszolgálattal: A Webáruházban megrendelt termékeket a myBrands logisztikai partnere, a GLS Futárszolgálat (továbbiakban: GLS) szállítja házhoz munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban. A kézbesítés várható időpontjáról (három óra időintervallum pontossággal) a futárszolgálat e-mail-ben értesíti a Vevőt a kiszállítás napján a reggeli órákban. Ha a csomag várható érkezése a Vevő számára nem megfelelő, akkor a továbbiakban a futárszolgálattal tud újabb időpontot egyeztetni a GLS ügyfélszolgálati telefonszámán: (+36 1) 802 0265, e-mailben az info@gls-hungary.com email címen, vagy a GLS webportálján keresztül a csomagszámra történő hivatkozással. Amennyiben a csomag kézbesítése akadályba ütközik, a futár a megadott címen hagyott értesítő nyomtatványon tájékoztat az első kézbesítési kísérletről.

Az első kézbesítési kísérlet meghiúsulása esetén a második és harmadik kézbesítési kísérlet díjmentes. Az értesítő nyomtatványon szerepel a futár telefonszáma, a GLS központi ügyfélszolgálat telefonszáma, e-mail címe, melyen egyeztethető egy újabb helyszín és időpont, ahol az átadás-átvétel lebonyolítható.  A GLS csapata nagyon rugalmas, mindent megtesznek annak érdekében, hogy a Vevőhöz a küldemény garantáltan eljusson a lehető leghamarabb. Azonban a GLS munkatársai címről címre haladva érkeznek el a címzetthez, ezért nem kérhető, hogy a futár érkezés előtt telefonáljon, vagy külön egyeztessen a Vevővel, emiatt célszerű olyan címet megadni, ahol a Vevő (vagy családtagja, munkatársa, ismerőse) napközben elérhető. 

Csomagpontban való személyes átvétel: Ha az első kézbesítés meghiúsul, A GLS-től kérhető a csomag CsomagPontba történő szállítása. A megrendelt áru CsomagPontba történő megérkezésekor email-ben a GLS értesítést küld a Vevőnek, melyet követően csomagját azonnal átveheti. Az értesítést követően nyitvatartási időben a csomag 4 munkanapon keresztül átvehető, ennek lejárta után a csomagot külön jelzés nélkül a GLS visszaszállítja a myBrands részére. A csomagpontban való átvételről bővebb információ itt található: www.csomag.hu Átvétel megtagadása esetén a GLS nem végez második kézbesítési kísérletet, a csomagot visszaküldi a myBrands részére.

3.3 GLS Csomagpontba történő kézbesítés:  Használja ki a személyes átvétel előnyeit és igazítsa napi ritmusához! Magyarország 200 településén már több mint 500 GLS CsomagPont található! A GLS a feladást követően 1 munkanapon belül kiszállítja az árut a kiválasztott GLS CsomagPontba, majd értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomag átvevőhelyek nyitva tartási idejét. Az online megrendelésnél akár 4 átvevő is megadható. A harmadik munkanaptól ismételt értesítőt küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.

További részletes tájékoztató

Mikor érdemes GLS CsomagPontba kérni a kiszállítást?

  • Ha már másnap szeretné átvenni a megrendelt árut,

  • Ha napközben ritkán van otthon, és ezért nem tud a futárra várni,

  • Ha saját időbeosztás szerint szeretné az ügyeit intézni,

  • Ha szívesen kihasználná az egyes üzletek hosszú nyitva tartási idejét,

  • Ha gyakran van úton, és ezért egyszerűen útba esik az átvevőhely.

A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken különböző profilú üzletekben, 200 településen több mint 500 helyen várják Önt.  A GLS CsomagPont keresővel könnyen kiválaszthatja az Önhöz legközelebbi átvevőhelyet.

Hogy történik a csomag átvétele a GLS CsomagPontban?

  • Az áru feladását követő munkanapon a GLS SMS vagy E-mail értesítőt küld Önnek, hogy az árut a GLS CsomagPontban átveheti.

  • Az értesítő tartalmazza a csomagszámot, amelyre hivatkoznia kell az átvételnél.

  • Az értesítést követő 5 munkanapon belül bármikor elmehet a csomagért, figyelembe véve az üzlet nyitva tartási idejét.

  • A megrendelésnél megadott akár 4 átvevő közül, személyazonosító igazolvány bemutatása után, bárki átveheti a megrendelt árut.

Mikor vehetem át leghamarabb a megrendelt árut a GLS CsomagPontban?

Az online vásárlás visszaigazolása után a webáruház feladja a csomagot, amelyet a GLS már a következő munkanapon kiszállítja a megjelölt GLS CsomagPontba. Így az üzlet nyitva tartásán belül bármikor átveheti.

Utánvétes csomagok átvétele

Az összes GLS CsomagPontban készpénzzel kiegyenlítheti az utánvétes összeget, illetve egyes üzletekben (Pátria, Cromax) bankkártyát is elfogadnak.

Az interneten vásárolt áruhoz tartozó számla és garancialevél (ha tartozik az áruhoz) a csomagban található.

További információt a GLS CsomagPontokról a www.csomag.hu és a www.gls-group.eu oldalon talál.

3.4 Személyes átvétel a myBrands Átvevőponton

Ingyenesen átveheti megrendelését a myBrands Zuglói Átvevőpontján.
A megrendelt termék(ek) a myBrands 1147 Budapest Czobor utca 44/a cím alatt lévő irodájában vehetők át, előzetes egyeztetés után. Ebben az esetben természetesen nem számítunk fel szállítási költséget. Fizetéskor kizárólag készpénzzel tud fizetni a Vevő, ezért kérjük, hogy pontos összeget készítsen elő, mert nem minden esetben tudunk visszaadni! Az átvételi pontunk H-P: 10:00-16:00-ig tart nyitva, kérjük, hogy így kalkuláljon! Rendelését 14 napig tartjuk, majd az automatikusan törlődik rendszerünkből és visszakészletezésre kerül a termék!
Kérjük, várja meg, amíg az üzlet felveszi Önnel a kapcsolatot, ha a megrendelt termék(ek) átvehetők! 

3.5 Személyes átvétel a Mammut 1 Átvevőponton

Ingyenesen átveheti megrendelését a myBrands Mammut 1-ben lévő Átvevőpontján.
A megrendelt termék(ek) a myBrands 1024 Budapest, Lövőház utca 2-6 cím alatt lévő parnter üzletében vehetők át. Ebben az esetben természetesen nem számítunk fel szállítási költséget. Személyes fizetéskor kizárólag készpénzzel tud fizetni a Vevő, ezért kérjük, hogy pontos összeget készítsen elő, mert nem minden esetben tudunk visszaadni! Rendelését 14 napig tartjuk, majd az automatikusan törlődik rendszerünkből és visszakészletezésre kerül a termék! Kérjük, hogy várja meg, amíg Átvehető státuszt igazol vissza webshopunk!

Átvételi sávok: Amennyiben Hétfő 12:00-ig leadja rendelését, már Kedd reggeltől átveheti a csomagját! 
                          Amennyiben Csütörtök 12:00-ig leadja rendelését, már Péntek reggeltől átveheti a csomagját!

MAMMUT 1 ÜZLET NYITVATARTÁS:
H-P: 10:00 - 21:00
SZ: 10:00 - 21:00

V: 10:00 - 18:00

3.6 Küldemény nyomon követése: A csomagszám ismeretében a Vevő nyomon követheti csomagját a www.gls-hungary.com weboldalon. Ha a Vevő érdeklődni szeretne a csomag státusza vagy a szállítás pontos időpontja iránt erre lehetősége van munkanapokon 7.00 – 20.00 óra között a GLS vevőszolgálati számán: (+36 1) 802 0265. 

3.7 Csomagátvétel: A Csomag megérkezésekor kérjük, minden esetben ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét! Sérült csomagot ne vegyen át a futártól vagy ragaszkodjon a jegyzőkönyv felvételéhez! Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot. Hiányos csomag esetén küldje el a myBrands címére a jegyzőkönyvet, és a myBrands pótolja a hiányzó árucikket. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot. A házhozszállítás határideje. Szállítási határidő: 1-3 munkanap; nagy kereslet esetén előfordulhat, hogy egyes termékekből hiány keletkezik, s így a megrendelt árucikkeket a myBrands csak több csomagban tudja elküldeni. A csomagban mellékelt számlán, esetleg levélben közöljük a hiányzó termékekre vonatkozó szállítási információt. 

3.8 A házhozszállítás díja: 20 000 Ft feletti rendelés esetén a házhozszállítás ingyenes. A házhozszállítás díja, amennyiben a rendelés értéke a 20 000 Ft-ot nem haladja meg:

1290 Ft: utánvétes vagy a Webáruházban történő bankkártyás fizetés esetén
990 Ft: GLS csomagpontba történe kézbesítés esetén
0 Ft: Személyes átvétel esetén

A rendelés értékének megállapítása során kedvezmény igénybevétele esetén a tényleges, már a kedvezménnyel csökkentett vásárlási értéket vesszük figyelembe. Az ugyanazon Vevő által egy napon, de külön megrendelésben leadott rendeléseket a myBrands külön kezeli és szállítja házhoz, ezért azok tekintetében a szállítási díj külön, megrendelésenként fizetendő. Abban az esetben, ha a Vevő a myBrands Ügyfélszolgálatánál a (06-70) 368-4-007 telefonszámon külön kéri, hogy rendeléseit egyben kezeljék, a myBrands lehetőség szerint teljesíti a Vevő erre irányuló kérését.

Csere-Visszavásárlási lehetőség, elállási jog

A myBrands-től nyugodtan rendelhet! Cégünk minden termékére visszavásárlási lehetőséget biztosít az alábbiak szerint:

Elállási jog. Amennyiben a myBrands által küldött termék nem nyerné el a Vevő tetszését vagy bármely más okból így dönt, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a Vevőnek a termék kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül joga van indokolás nélkül elállni vásárlási szándékától. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vevő vagy a Vevő által megjelölt, a szállítótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha a Vevő elállási jogával élni kíván köteles az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát eljuttatni a mybrands-hez email üzenetben az info@mybrands.hu email címre.  A Vevő az elállási jogát a megrendelés és a termék átvétele közti időben is gyakorolhatja.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. §-a szerint bizonyos termékek esetén a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát (így pl.: hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver esetében ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta, olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza, romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében, olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak).

Fehérneműt higiéniai okokból NEM cserélünk! Kérjük ezt vegye figyelembe a fogyasztó méret és szín választásnál!

Az elállási jog csak a fogyasztónak minősülő Vevők által gyakorolható, tehát azon személyek által, akik a szakmájuk, önálló foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük körén kívül eljáró természetes személyek. Gazdálkodó szervezeteket (vállalkozásokat) az elállási jog a vonatkozó jogszabályok alapján nem illeti meg.

Ha a Vevő eláll a vásárlási szándékától (a szerződéstől), a myBrands haladéktalanul, de legkésőbb a Vevő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Vevő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a szállítási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vevő a myBrands által felkínált, legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választott).

A visszatérítést a myBrands mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vevő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vevő viseli. A myBrands banki átutalással küldi vissza a visszafizetendő összeget, arra a bankszámlára, amelyet a vásárló az elállási nyilatkozatban megjelöl.

A Vevő köteles a myBrands számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A Vevő köteles az árut normál belföldi csomagként, saját költségén visszajuttatni az alábbi címre: Pro Sport Agent Kft. 1147 Budapest, Czobor utca 44/a (utánvétes, illetve portós csomagot a myBrands-nek nem áll módjában átvenni). A Vevő lehetőség szerint a terméket a címkével ellátott eredeti csomagolással juttassa vissza a myBrands részére, azon jelölve a visszaküldés okát, hogy ezzel is meggyorsítsa a visszavételezés folyamatát.  A visszaküldött áru nem lehet megrongált vagy használt, kivéve a termék jellegének, tulajdonságainak, működésének megállapításához szükséges használatot (mint például: felpróbálás, a termék átnézése). Az ezt meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért, kárért és költségért – tehát amennyiben a visszaküldött áru megrongált vagy olyan használat nyomait fedezni fel rajta, mely az általános elvárhatóság határán túl van – a Vevő felel. Ebben az esetben a myBrands a Vevőre háríthatja a rongálásból vagy az áru használatából eredő értékcsökkenést, kárt és költséget, mely összeg a Vevőnek visszafizetendő összegből levonható.  Amennyiben a Vevő rendelési összeghez kötött kedvezményt vesz igénybe, a termék visszaküldésénél annak értékéből a kedvezmény százalékos arányban visszavonásra kerül, tehát a kedvezménnyel csökkentett érték kerül visszatérítésre.

Az esetlegesen bármilyen okból nem megfelelő és visszaküldött termékek árát az áru beérkezését követően 14 napon belül minden esetben visszatérítjük. 

5.1 Cserelehetőség

Csereigény esetén a myBrands a GLS futárszolgálat cserecsomag lehetőségét ajánlja fel a Vevőnek és a futárszolgálattal kiküldi a csere terméket. Miután a Vevő azt átvette, köteles átadni az előző terméket a GLS-nek, feladásra készen, számlával, papírokkal és eredeti csomagolásában.  Csereigényét a Vevő a Webáruházban a rendelési folyamat során vagy telefonon keresztül is elintézheti.