Fb
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát az erre vonatkozó irányelv értelmében és a 2016. augusztus 01-én megváltozott ÁSZF-et. Elfogadom
Termékek Menü

Hungarian hu

ÁSZF

ÁSZF

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) érvényesek a Pro Sport Agent Kft. (továbbiakban: mybrands) által üzemeltetett mybrands.hu weboldalon (továbbiakban: Webáruház) keresztül a vásárló (továbbiakban: Vevő) által történő regisztráció vagy bármely megrendelés esetén.

Üzemeltetés: Pro Sport Agent Kft.

Képviseli: Hárs András Gábor

Telefon: +3630

Postacím: 1147 Bp, Czobor utca 44/a

E-mail cím: info@mybrands.hu

Cégjegyzékszám: 13-09-144041, Pest Megyei Bíróság Cégbírósága 06-1-312-1629

Bejegyezve: 

Adószám: 14703658-2-13

Bankszámlaszám: 11600006-00000000-67144877

Ügyfélszolgálat: +36 70 368 4007

Ügyfélszolgálati iroda helye: 1147 Bp, Czobor utca 44/a

Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: 

Telefonon:

Hétkönaponként:  9:00 - 12:00

Hétvégenként: E-mailen vagy Skype-on keresztül

E-mail: info@mybrands.hu

1.       Regisztráció

A mybrands a regisztráció vagy megrendelés során a Vevő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető bármely problémáért, késedelemért, hibáért felelősség nem terheli. Regisztrálni lehetséges a megrendelési folyamat során, vagy a vásárlást megelőzően a Webáruház felső fejléc sorában található “Regisztráció” menüpontot választva az adatlap kitöltésével.

A regisztrációval a Vevő az ÁSZF-ben és az Adatvédelmi Nyilatkozatban foglaltakat elfogadja, az Adatvédelmi Nyilatkozatban részletezett adatkezelésekhez hozzájárul. A regisztrációval egyidejűleg a Vevő hozzájárulhat ahhoz, hogy részére a mybrands email-ben reklámküldeményeket küldjön. A mybrands Webáruházában kizárólag 16. életévüket betöltött személyek regisztrálhatnak, a regisztrációval a Vevő akként nyilatkozik, hogy 16. életévét betöltötte. 

2.       Megrendelés

A mybrands.hu online webáruházban, a vásárlásnak nem feltétele a felhasználó regisztrációja, viszont fontos tudni, hogy a nem regisztrált ügyfelek vásárlásairól nem vezetünk nyilvántartást, így ők nem értesülnek az akciós ajánlatainkról! Ne maradj le semmiről, iratkozz fel a hírlevelünkre vagy a regisztrációkor jelöld be a hírlevél feliratkozást! Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. A Vevő a megrendelését a Webáruházban a megvásárolni kívánt termék kosárba helyezésével, a fizetési mód kiválasztását követően a “megrendelés elküldése” gomb használatával tudja leadni. A “megrendelés elküldése”-vel a Vevőnek fizetési kötelezettsége keletkezik a mybrands felé. A megrendelés során a Vevő a rendelésre vonatkozó adatokat bármikor javítani tudja, pl. a kosárban a mennyiség változtatásával, termékek hozzáadásával vagy törlésével stb.

Technikai okok miatt a regisztráció során megadott szállítási cím módosítására nincs lehetőség.  Ha a Vevő a regisztráció során megadott címtől eltérő címre szeretné a szállítást, ezt  a GLS által megadott elérhetőségen tudja megtenni, egyedileg. A megrendelés leadását követően haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül a mybrands a Webáruház által generált automatikus email üzenetben visszaigazolja a Vevőnek a szerződési jognyilaktozatának beérkezését. Ez a visszaigazoló email üzenet kizárólag a megrendelés mybrands-hez történt beérkezését és sikeres rögzítését nyugtázza. Előfordulhat, hogy a mybrands – a megrendelés visszaigazolása ellenére – a megrendelt terméket készlethiány miatt vagy más okból csak később tudja szállítani, vagy egyáltalán nem tudja szállítani.

A mybrands nem vállal felelősséget a késedelmes vagy elmaradó szállítás miatt esetlegesen felmerülő semmilyen kárért. Az egyes termékek lényeges tulajdonságait és árát a termékek terméklapjai tartalmazzák. A Webáruházban feltüntetett árak minden esetben magyar forintban vannak megadva és tartalmazzák az ÁFÁ-t. A mybrands az árváltoztatás jogát fenntartja, azonban ez nem érinti a már visszaigazolt megrendeléseket melyekre a visszaigazolásban rögzített ár vonatkozik. A mybrands mindent megtesz annak érdekében, hogy a Webáruházban a mindenkori helyes adatok kerüljenek feltüntetésre. Amennyiben ennek ellenére téves adat, hibás ár kerül feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a mybrands nem köteles a terméket a tévesen feltüntetett áron szállítani. A mybrands nem felelős a Webáruházban közzétett árazási vagy egyéb hibákért és az ezekből esetlegesen eredő bármilyen kárért és fenntartja a jogot a félreértésen alapuló megrendelések törlésére, azok teljesítésének megtagadására. 

3.       Szállítási információk, a szállítás díja

3.1 Szállítási határidő: Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy készleten lévő termékek esetén a szállítási határidőnk: 1-3 munkanap.

3.2 Házhozszállítás GLS futárszolgálattal: A Webáruházban megrendelt termékeket a myBrands logisztikai partnere, a GLS Futárszolgálat (továbbiakban: GLS) szállítja házhoz munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban. A kézbesítés várható időpontjáról (három óra időintervallum pontossággal) a futárszolgálat e-mail-ben értesíti a Vevőt a kiszállítás napján a reggeli órákban. Ha a csomag várható érkezése a Vevő számára nem megfelelő, akkor a továbbiakban a futárszolgálattal tud újabb időpontot egyeztetni a GLS ügyfélszolgálati telefonszámán: (+36 1) 802 0265, e-mailben az info@gls-hungary.com email címen, vagy a GLS webportálján keresztül a csomagszámra történő hivatkozással. Amennyiben a csomag kézbesítése akadályba ütközik, a futár a megadott címen hagyott értesítő nyomtatványon tájékoztat az első kézbesítési kísérletről.

Az első kézbesítési kísérlet meghiúsulása esetén a második és harmadik kézbesítési kísérlet díjmentes. Az értesítő nyomtatványon szerepel a futár telefonszáma, a GLS központi ügyfélszolgálat telefonszáma, e-mail címe, melyen egyeztethető egy újabb helyszín és időpont, ahol az átadás-átvétel lebonyolítható.  A GLS csapata nagyon rugalmas, mindent megtesznek annak érdekében, hogy a Vevőhöz a küldemény garantáltan eljusson a lehető leghamarabb. Azonban a GLS munkatársai címről címre haladva érkeznek el a címzetthez, ezért nem kérhető, hogy a futár érkezés előtt telefonáljon, vagy külön egyeztessen a Vevővel, emiatt célszerű olyan címet megadni, ahol a Vevő (vagy családtagja, munkatársa, ismerőse) napközben elérhető. 

Csomagpontban való személyes átvétel: Ha az első kézbesítés meghiúsul, A GLS-től kérhető a csomag CsomagPontba történő szállítása. A megrendelt áru CsomagPontba történő megérkezésekor email-ben a GLS értesítést küld a Vevőnek, melyet követően csomagját azonnal átveheti. Az értesítést követően nyitvatartási időben a csomag 4 munkanapon keresztül átvehető, ennek lejárta után a csomagot külön jelzés nélkül a GLS visszaszállítja a myBrands részére. A csomagpontban való átvételről bővebb információ itt található: www.csomag.hu Átvétel megtagadása esetén a GLS nem végez második kézbesítési kísérletet, a csomagot visszaküldi a myBrands részére.

3.3 GLS Csomagpontba történő kézbesítés:  Használja ki a személyes átvétel előnyeit és igazítsa napi ritmusához! Magyarország 200 településén már több mint 500 GLS CsomagPont található! A GLS a feladást követően 1 munkanapon belül kiszállítja az árut a kiválasztott GLS CsomagPontba, majd értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomag átvevőhelyek nyitva tartási idejét. Az online megrendelésnél akár 4 átvevő is megadható. A harmadik munkanaptól ismételt értesítőt küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.

További részletes tájékoztató

Mikor érdemes GLS CsomagPontba kérni a kiszállítást?

  • Ha már másnap szeretné átvenni a megrendelt árut,
  • Ha napközben ritkán van otthon, és ezért nem tud a futárra várni,
  • Ha saját időbeosztás szerint szeretné az ügyeit intézni,
  • Ha szívesen kihasználná az egyes üzletek hosszú nyitva tartási idejét,
  • Ha gyakran van úton, és ezért egyszerűen útba esik az átvevőhely.

A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken különböző profilú üzletekben, 200 településen több mint 500 helyen várják Önt.  A GLS CsomagPont keresővel könnyen kiválaszthatja az Önhöz legközelebbi átvevőhelyet.

Hogy történik a csomag átvétele a GLS CsomagPontban?

  • Az áru feladását követő munkanapon a GLS SMS vagy E-mail értesítőt küld Önnek, hogy az árut a GLS CsomagPontban átveheti.
  • Az értesítő tartalmazza a csomagszámot, amelyre hivatkoznia kell az átvételnél.
  • Az értesítést követő 5 munkanapon belül bármikor elmehet a csomagért, figyelembe véve az üzlet nyitva tartási idejét.
  • A megrendelésnél megadott akár 4 átvevő közül, személyazonosító igazolvány bemutatása után, bárki átveheti a megrendelt árut.

Mikor vehetem át leghamarabb a megrendelt árut a GLS CsomagPontban?

Az online vásárlás visszaigazolása után a webáruház feladja a csomagot, amelyet a GLS már a következő munkanapon kiszállítja a megjelölt GLS CsomagPontba. Így az üzlet nyitva tartásán belül bármikor átveheti.

Utánvétes csomagok átvétele

Az összes GLS CsomagPontban készpénzzel kiegyenlítheti az utánvétes összeget, illetve egyes üzletekben (Pátria, Cromax) bankkártyát is elfogadnak.

Az interneten vásárolt áruhoz tartozó számla és garancialevél (ha tartozik az áruhoz) a csomagban található.

További információt a GLS CsomagPontokról a www.csomag.hu és a www.gls-group.eu oldalon talál.

3.4 Személyes átvétel a myBrands Átvevőponton

Ingyenesen átveheti megrendelését a myBrands Zuglói Átvevőpontján.
A megrendelt termék(ek) a myBrands 1147 Budapest Czobor utca 44/a cím alatt lévő irodájában vehetők át, előzetes egyeztetés után. Ebben az esetben természetesen nem számítunk fel szállítási költséget. Személyesen kizárólag készpénzzel tud fizetni a Vevő, ezért kérjük, hogy pontos összeget készítsen elő, mert nem minden esetben tudunk visszaadni!
Kérjük, várja meg, amíg az üzlet felveszi Önnel a kapcsolatot, ha a megrendelt termék(ek) átvehetők! 

3.5 Személyes átvétel a Mammut 1 Átvevőponton

Ingyenesen átveheti megrendelését a myBrands Mammut 1-ben lévő Átvevőpontján.
A megrendelt termék(ek) a myBrands 1024 Budapest, Lövőház utca 2-6 cím alatt lévő parnter üzletében vehetők át. Ebben az esetben természetesen nem számítunk fel szállítási költséget. Személyes fizetéskor kizárólag készpénzzel tud fizetni a Vevő, ezért kérjük, hogy pontos összeget készítsen elő, mert nem minden esetben tudunk visszaadni! Rendelését 14 napig tartjuk, majd az automatikusan törlődik rendszerünkből és visszakészletezésre kerül a termék! Kérjük, hogy várja meg, amíg Átvehető státuszt igazol vissza webshopunk!

Átvételi sávok: Amennyiben Hétfő 12:00-ig leadja rendelését, már Kedd reggeltől átveheti a csomagját! 
                          Amennyiben Csütörtök 12:00-ig leadja rendelését, már Péntek reggeltől átveheti a csomagját!

MAMMUT 1 ÜZLET NYITVATARTÁS:
H-P: 10:00 - 21:00
SZ: 10:00 - 21:00

V: 10:00 - 18:00

3.6 Küldemény nyomon követése: A csomagszám ismeretében a Vevő nyomon követheti csomagját a www.gls-hungary.com weboldalon. Ha a Vevő érdeklődni szeretne a csomag státusza vagy a szállítás pontos időpontja iránt erre lehetősége van munkanapokon 7.00 – 20.00 óra között a GLS vevőszolgálati számán: (+36 1) 802 0265. 

3.7 Csomagátvétel: A Csomag megérkezésekor kérjük, minden esetben ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét! Sérült csomagot ne vegyen át a futártól vagy ragaszkodjon a jegyzőkönyv felvételéhez! Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot. Hiányos csomag esetén küldje el a myBrands címére a jegyzőkönyvet, és a myBrands pótolja a hiányzó árucikket. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot. A házhozszállítás határideje. Szállítási határidő: 1-3 munkanap; nagy kereslet esetén előfordulhat, hogy egyes termékekből hiány keletkezik, s így a megrendelt árucikkeket a myBrands csak több csomagban tudja elküldeni. A csomagban mellékelt számlán, esetleg levélben közöljük a hiányzó termékekre vonatkozó szállítási információt. 

3.8 A házhozszállítás díja: 20 000 Ft feletti rendelés esetén a házhozszállítás ingyenes. A házhozszállítás díja, amennyiben a rendelés értéke a 20 000 Ft-ot nem haladja meg:

1290 Ft: utánvétes vagy a Webáruházban történő bankkártyás fizetés esetén
990 Ft: GLS csomagpontba történe kézbesítés esetén
0 Ft: Személyes átvétel esetén

A rendelés értékének megállapítása során kedvezmény igénybevétele esetén a tényleges, már a kedvezménnyel csökkentett vásárlási értéket vesszük figyelembe. Az ugyanazon Vevő által egy napon, de külön megrendelésben leadott rendeléseket a myBrands külön kezeli és szállítja házhoz, ezért azok tekintetében a szállítási díj külön, megrendelésenként fizetendő. Abban az esetben, ha a Vevő a myBrands Ügyfélszolgálatánál a (06-70) 368-4-007 telefonszámon külön kéri, hogy rendeléseit egyben kezeljék, a myBrands lehetőség szerint teljesíti a Vevő erre irányuló kérését.

4.       Fizetési információk, lehetőségek

A Webáruházban bankkártyás,utánvétes vagy személyes átvételes készpénzes fizetésre van lehetőség, mely lehetőségek közül a Vevő a megrendelési folyamat során választhat. A házhozszállítás díja a választott fizetési módtól is függ, a díj a megrendelési folyamatban a Vevő számára feltüntetésre kerül. 

4.1 Fizetés bankkártyával: A Webáruházban a Vevő online, Visa vagy Mastercard bankkártyával is fizethet. Ennek a fizetési módnak az igénybe vételéhez a megrendelési folyamat során a „bankkártya” lehetőséget kell választani, majd a Vevő a pénztárból átirányításra kerül a pénzügyi művelet feldolgozását végző EOS Payment oldalára ahol a fizetés történik, melynek során a bankkártyát kibocsátó társaság, a kártyaszám és az érvényesség dátuma mellett a bankkártya ellenőrző kódjának megadása szükséges. Az ellenőrző kód a bankkártya hátoldalán található 3 jegyű szám, amely az internetes fizetés biztonságosságát szolgálja. A legmodernebb kódolási technikák, mint pl. a Secure Socket Layer (SSL) és a 3D-Secure-eljárás az interneten is a lehető legnagyobb biztonságot kínálják a fizetésre.  A bankkártyás vásárlási lehetőség a teljes mBrands kínálatra vonatkozik. A myBrands a fizetendő összeggel csak az áru kiszállításakor terheli meg a Vevő által használt bankkártyát, azonban az összeg már a megrendeléskor zárolásra kerül.

Bankkártyás fizetési mód választása esetén: a tartósan fennmaradó készlethiány miatt kifogyott termékek rendelési értékét, illetve az esetlegesen visszaküldött termékek értékét a Vevő által a fizetéshez használt bankszámlára lehetőség szerint a legrövidebb időn belül jóváírjuk (az elállási jogról szóló rendelkezések figyelembe vételével). A bankkártyás fizetés választása esetén a leadott rendelésekben a myBrands utólag nem tud módosítani!

4.2 Fizetés utánvéttel: Ha a Vevő az utánvétes fizetési módot választja, akkor a myBrands a csomagot utánvétes ajánlott küldeményként küldi el a Vevő által megadott címe. A Vevő a csomag átvételekor fizeti ki a fizetendő összeget (megrendelt termékek értéke + szállítási díj) a futárnak.

4.3 Fizetés a helyszínen

myBrands átvevőpont: Megrendelését az átvételkor fizetheti készpénzzel, pontos összeget készítsen elő, mert nem minden esetben tudunk visszaadni!

4.4 PayPal fizetés

Mi az a PayPal? A PayPal a legbiztonságosabb internetes fizetési mód!
A PayPal egy készpénzmentes pénzforgalmi szolgáltatásokat nyújtó pénzügyi intézet, mely az elektronikus kereskedelemre szakosodott. A PayPal elektronikus számlát vezet ügyfelei részére, melyet azok hitelkártyás fizetéssel, banki átutalással vagy inkasszómegbízással tölthetnek fel lakossági vagy céges bankszámlájukról. Internetes vásárlások során nem kell bizalmas hitelkártya- vagy számlaadatokat megadni ill. továbbítani, hanem a PayPal felhasználói név valamint a jelszó megadása elegendő a fizetés lebonyolításához. Egyszerű, gyors, biztonságos, népszerű, olcsó, hasznos és elterjedt

Hogyan történik egy fizetés?
Amikor a webáruházunkban kiválasztott terméket/termékeket szeretné kifizetni, a fizetés utolsó fázisában átléptetjük a PayPal oldalára, ahol két lehetősége van:

  1. Ha már rendelkezik PayPal fiókkal, csak be kell lépnie PayPal felhasználói nevével (ez az e-mail címe) és jelszavával, majd a fizetés részleteinek áttekintése után jóvá kell hagynia azt.

  2. Ha még nem rendelkezik PayPal fiókkal, akkor először létre kell hoznia egyet. PayPal fiók létrehozásakor néhány alapadaton felül dombornyomásos bankkártyájának adatait kell megadni! Amennyiben arra kíváncsi, hogy hogyan lehet egy PayPal felhasználói fiókot létrehozni, kattintson a www.paypal.com oldalra.

PayPal fiók létrehozásakor bankkártyája adatait nyugodtan megadhatja, hiszen a bankkártyához tartozó számlát a PayPal csak akkor terheli meg, ha PayPal egyenlege nem nyújt fedezetet a kívánt szolgáltatás kifizetéséhez.

5.         Csere-Visszavásárlási lehetőség, elállási jog

A myBrands-től nyugodtan rendelhet! Cégünk minden termékére visszavásárlási lehetőséget biztosít az alábbiak szerint:

Elállási jog. Amennyiben a myBrands által küldött termék nem nyerné el a Vevő tetszését vagy bármely más okból így dönt, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a Vevőnek a termék kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül joga van indokolás nélkül elállni vásárlási szándékától. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vevő vagy a Vevő által megjelölt, a szállítótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha a Vevő elállási jogával élni kíván köteles az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát eljuttatni a mybrands-hez email üzenetben az info@mybrands.hu email címre.  A Vevő az elállási jogát a megrendelés és a termék átvétele közti időben is gyakorolhatja.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. §-a szerint bizonyos termékek esetén a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát (így pl.: hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver esetében ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta, olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza, romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében, olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak).

Fehérneműt higiéniai okokból NEM cserélünk! Kérjük ezt vegye figyelembe a fogyasztó méret és szín választásnál!

Az elállási jog csak a fogyasztónak minősülő Vevők által gyakorolható, tehát azon személyek által, akik a szakmájuk, önálló foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük körén kívül eljáró természetes személyek. Gazdálkodó szervezeteket (vállalkozásokat) az elállási jog a vonatkozó jogszabályok alapján nem illeti meg.

Ha a Vevő eláll a vásárlási szándékától (a szerződéstől), a myBrands haladéktalanul, de legkésőbb a Vevő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Vevő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a szállítási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vevő a myBrands által felkínált, legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választott).

A visszatérítést a myBrands mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vevő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vevő viseli. A myBrands banki átutalással küldi vissza a visszafizetendő összeget, arra a bankszámlára, amelyet a vásárló az elállási nyilatkozatban megjelöl.

A Vevő köteles a myBrands számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A Vevő köteles az árut normál belföldi csomagként, saját költségén visszajuttatni az alábbi címre: Pro Sport Agent Kft. 1147 Budapest, Czobor utca 44/a (utánvétes, illetve portós csomagot a myBrands-nek nem áll módjában átvenni). A Vevő lehetőség szerint a terméket a címkével ellátott eredeti csomagolással juttassa vissza a myBrands részére, azon jelölve a visszaküldés okát, hogy ezzel is meggyorsítsa a visszavételezés folyamatát.  A visszaküldött áru nem lehet megrongált vagy használt, kivéve a termék jellegének, tulajdonságainak, működésének megállapításához szükséges használatot (mint például: felpróbálás, a termék átnézése). Az ezt meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért, kárért és költségért – tehát amennyiben a visszaküldött áru megrongált vagy olyan használat nyomait fedezni fel rajta, mely az általános elvárhatóság határán túl van – a Vevő felel. Ebben az esetben a myBrands a Vevőre háríthatja a rongálásból vagy az áru használatából eredő értékcsökkenést, kárt és költséget, mely összeg a Vevőnek visszafizetendő összegből levonható.  Amennyiben a Vevő rendelési összeghez kötött kedvezményt vesz igénybe, a termék visszaküldésénél annak értékéből a kedvezmény százalékos arányban visszavonásra kerül, tehát a kedvezménnyel csökkentett érték kerül visszatérítésre.

Az esetlegesen bármilyen okból nem megfelelő és visszaküldött termékek árát az áru beérkezését követően 14 napon belül minden esetben visszatérítjük. 

5.1 Cserelehetőség

Csereigény esetén a myBrands a GLS futárszolgálat cserecsomag lehetőségét ajánlja fel a Vevőnek és a futárszolgálattal kiküldi a csere terméket. Miután a Vevő azt átvette, köteles átadni az előző terméket a GLS-nek, feladásra készen, számlával, papírokkal és eredeti csomagolásában.  Csereigényét a Vevő a Webáruházban a rendelési folyamat során vagy telefonon keresztül is elintézheti. 

6.       Szavatosság,jótállás

6.1 Kellék szavatosság: A Vevő a myBrands hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) szabályai szerint közvetlenül a myBrands-el szemben. A Vevő a kellékszavatosság érvényesítése körében választása szerint kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a myBrands számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a myBrands költségére a Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a myBrands adott okot. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni. Ugyanakkor a Vevő a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított hat (6) hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vevő a számla bemutatásával igazolja, hogy a terméket az myBrands-től vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

6.2 Termékszavatosság: A termék (ingó dolog) hibája esetén a Vevő - választása szerint - az előző pontban meghatározott kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét a Vevő kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania. A gyártó, forgalmazó (myBrands) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak, forgalmazónak (myBrands-nek) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. A Vevő ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényt a gyártóval szemben érvényesítheti.  

6.3 Jótállás hibás teljesítés esetén: a myBrands a 151/2003. (IX.22) Kormányrendelet alapján jótállásra köteles a jogszabály 1. számú mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkek vonatkozásában. A jótállásból eredő jogait a Vevő a fogyasztási cikk részére történő átadásától kezdődő 1 éves időtartamon belül gyakorolhatja. A myBrands jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A jótállási igény a jótállási jeggyel, valamint a csomagban kapott számlával érvényesíthető. A jótállásra vonatkozó részletes információkat az adott termékre vonatkozó jótállási jegy tartalmazza. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. A vásárlást követő 3 munkanapon belüli meghibásodás miatt felmerülő csereigényt a myBrands a tartós fogyasztási cikk cseréjével teljesíti. 

A Vevő ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Vevőt a jótállásból fakadó jogok a Kellékszavatosság és a Termékszavatosság pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

A szavatossági és jótállási igények intézése: A myBrands a nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényekkel kapcsolatban a 19/2014. (IV.19.) NGM rendeletben foglaltak szerint jár el, melynek értelmében az igényről jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti: a) a fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez, b) a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát, c) a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját, d) a hiba bejelentésének időpontját, e) a hiba leírását, f) szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá g) a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát. 

Ha a myBrands a szavatossági vagy jótállási kötelezettségének a Vevő által érvényesíteni kívánt jogtól eltérő módon tesz eleget, ennek indokát a jegyzőkönyvben meg kell adni. A jegyzőkönyv tájékoztatást tartalmaz arról, hogy fogyasztói jogvita esetén a Vevő a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. Ha a myBrands a Vevő szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról - az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is - öt munkanapon belül, igazolható módon értesíti a Vevőt. A szavatossági vagy jótállási igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak. 

Panaszkezelés, jogorvoslat, felügyeleti szervek

Panasszal, szavatossági vagy jótállási igénnyel kapcsolatban a myBrands Vevőszolgálata áll a Vevők rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken: telefon: +36 70 368 4007, e-mail: info@mybrands.hu . A Vevő a fenti elérhetőségek egyikén jelentheti be igényét, melyet a myBrands a lehető legrövidebb időn belül elbírál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

Online vitarendezés

Az online vásárolt termékkel kapcsolatban felmerült panasza esetén az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platformon keresztül kezdeményezheti vitás ügyének bírósági úton kívüli rendezését. Az online vitarendezési platformon az űrlap kitöltésével nyújthatja be panaszát. Az űrlaphoz célszerű csatolni minden dokumentumot, mely panaszát alátámasztja. Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. Ha az eljárással kapcsolatban kérdése van, az online vitarendezési kapcsolattartó ponthoz fordulhat: Budapesti Békéltető Testület: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310. Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10. E-mail cím: onlinevita@bkik.hu Fax: 06 (1) 488 21 86Telefon: 06 (1) 488 20 33

Az "értékelés" felhasználási feltételei:

A termékértékelésekkel kapcsolatban az "értékelés" felhasználási feltételei, valamint a Szerződési feltételeink is irányadók.

Ha az értékelését elküldi, Ön vállalja/akként nyilatkozik, hogy:

  • kizárólag saját maga által írt értékelést küld el, ami nem sérti más személy szellemi alkotáshoz fűződő jogát;
  • az értékelésében írtak vonatkozásában lemond minden szellemi alkotáshoz fűződő, illetve egyéb jogáról;
  • kizárólag olyan értékelést ad, mely személyes tapasztalatán alapul;
  • elmúlt 16 éves;
  • az értékelésben foglaltak nem sértik az "Értékelés" felhasználási feltételeit, a Szerződési feltételeket, valamint természetes és jogi személyek jogait.
     

Nem tehet közzé olyan értékelést:

  • amelyről tudja, hogy hamis, pontatlan vagy félrevezető;
  • amely nyelvezete sértő, trágár vagy diszkriminatív;
  • amely szerzői jogot, szabadalmat, védjegyet, üzleti titkot, személyiségi jogot vagy 3. személynek egyéb jogát sérti;
  • amely jogszabályba ütközik;
  • amely rágalmazó, sértő, gyűlölködő, mást faji vagy vallási hovatartozásában sértő, fenyegető, zaklató;
  • amely más honlapot reklámoz, információt, címet, e-mail címet, telefonszámot vagy egyéb elérhetőséget tartalmaz;
  • amely számítógépes vírust, férget vagy más potenciálisan káros számítógépes programot tartalmaz;
  • amely más, értékelést beküldő személyt kritizál;
  • amely veszélyeztetheti, fenyegetheti vagy sértheti más személy vagy vagyontárgy biztonságát.
     

Az értékelésének közzétételével Ön vállalja, hogy amennyiben az értékelés közzétételére vonatkozó szabályainkat, szerződési feltételeinket vagy a hatályos jogszabályokat megsérti, úgy akár a Pro Sport Agent Kft-nek, akár más személynek az értékelés közzétételéből eredő bárminemű kárát, követelését, igényét megtéríti, illetőleg kielégíti.

Az értékelésének közzétételével Ön hozzájárul, hogy értékelése a mybrands csoport más vállalatainak oldalain is megjelenhessen.

A Pro Sport Agent Kft. fenntartja magának a jogot, hogy minden elküldött értékelést az általa üzemeltetett honlapon - és egyéb termékismertetőiben - szabadon, korlátozás nélkül felhasználja, ehhez az értékelés elküldésével Ön kifejezetten hozzájárul.

A Pro Sport Agent Kft. fenntartja magának a jogot, hogy az elküldött értékelést bármikor, indokolás és értesítés nélkül, saját belátása szerint módosítsa vagy törölje, amennyiben az "értékelés" felhasználási feltételébe, szerződési feltételbe, jogszabályba vagy egyéb iránymutatásba ütközik.

Amennyiben Ön az értékelést elküldi, tudomásul veszi, hogy annak tartalmáért kizárólag, egyszemélyben Ön felelős, az értékelésért és annak tartalmáért a Pro Sport Agent Kft. semmilyen (sem jogi, sem anyagi) felelősséget nem vállal.