Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát az erre vonatkozó irányelv értelmében és a 2016. augusztus 01-én megváltozott ÁSZF-et. Elfogadom
Termékek Menü
0

Hungarian hu

Márkáink

A Havaianas a legkeresettebb „flip-flop” papucs a világon, amely 1962 óta minden országot meghódított. Brazíliában a labdarúgás és a szamba mellett ez az a termék, mely kiegyenlíti a különbségeket és az összes társadalmi rétegben töretlen népszerűségnek örvend. Színvilágukkal, sikkes, letisztult, ám vagány megjelenésükkel megtestesítik mindazt, amit az emberek vonzónak találhatnak Brazíliában. Az eredeti brazil kaucsukból készült Havaianas modellek mindegyike kényelmes, könnyű, gyorsan és könnyen tisztítható. Bírja a gyűrődést, nem veszíti el eredeti formáját, nedvesen is csúszás-biztos, valamint a hosszantartó használat során sem vesz fel kellemetlen illatokat. A versenytársak igyekeznek másolni a sikeres terméket, azonban a műanyagból és a gyenge minőségű gumiból készült papucsok nem tudják felvenni a versenyt a Havaianas magas minőséget biztosító lábbelijeivel (levegőztetett gumitalpával). A számok magukért beszélnek: a cég 2013-ban 230 millió pár papucsot adott el világszerte.

 

Cristiano Ronaldo, jelen pillanatban a világ egyik legjobb, de talán a legismertebb labdarúgója. Facebook oldalán immár több, mint 100 millióan követik és nevének hihetetlen márka ereje van. Ahogy a pályán, úgy magánéletében is a maximumra törekszik. A CR7 alsónemű/alsóruházat kollekció megalkotása során – Richard Chai, New York-i designerrel szoros együttműködésben – a kifogástalan minőség elérése alapvető cél volt. A legfiatalabb rajongóktól kezdve a divat-orientált férfiakig, mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbb terméket. A trendeket követve, Ronaldo minden évben újabb kollekció bemutatásával tart lépést a divat világával.

 

A Ucon Acrobatics márka 2001 nyarán mutatkozott be első kollekciójával. Jochen Smuda és Martin Fussenegger alapítókat a következő elvek vezérelték: egy olyan életstílust tükröző márkát létrehozni, ahol a kreativitás, minőségi anyagok és innovatív technikák egyszerre járulnak hozzá a mindennapi viselethez.

Az embert a sokszínűség veszi körül, legyen szó hosszú vagy rövid utazásokról, városon belül, illetve kívül. Táska és hátizsák kollekciójuk minden körülmények között kiváló partnerünk lesz. Az igények kiszolgálásában tervező csoportok, design-erek segítették a Berlinben működő központ munkáját, hogy a végén minden részletében tökéletes darabok kerüljenek hozzánk.

Kollekciójukban széles a kínálat:

  • klasszikus táskák minőségi anyagokból /bőr, vászon, pamut../
  • újrahasznosított PET palackból készített
  • vízálló és vízlepergető
  • fényvisszaverő

 

A The Pack Society márka mögött egy olyan közösség áll, akik a szabad élet elkötelezett hívei, de fontos számukra a jó megjelenés. Bevezető kollekciójukat olyan fogalmak inspirálták, mint a fiatalság, szabadság, vadság. Ezzel a táskával viselője a természet ura lehet, eddig felfedezetlen utakat járhat be, játszótérré varázsolhatja a nyüzsgő várost.

Megszelidíthetetlen. Visszatarthatatlan. Törhetetlen.  

 

Egészen 1998-ig nyúlunk vissza, amikor is a Buff alapítója Juan Rojas egyik outdoor motoros útjáról visszatérve úgy döntött, a világnak szüksége van egy sokrétű arc és nyak védelmére is alkalmas "motoros" kiegészítőre. Akkoriban az úriember már 25 éves tapasztalatot tudhatott maga mögött a textil iparban, így örömmel vágott bele az új projektbe. A tesztek során sikerült megtalálni azt a magas minúségű mikro rostot, amely kellőképpen szellős, víztaszító és ellenál a szélnek.  A szó egyébként a spanyol "bufanda" szóból ered, amely sálat jelent.